x
ارائه راهکار مطمئن و کارآمد شهر امن توسط داهوا

یکشنبه 05 دی 1395
بازدید: 2322 بار

به تازگی رشد اقتصادی و توسعه شهرها، باعث به وجود آمدن چالش های بزرگ در مراکز شهری شده است. این چالشها شامل جرائم، تهدیدهای تروریستی و مدیریت ترافیک می باشد. نیروی انسانی کافی و ظرفیت سامانه برای حفاظت شهر در مقابل اینگونه آسیب ها موضوع مهمی است. از اینرو یافتن راهکاری کارآمد برای کنترل و مدیریت چالش های عنوان شده در یک شهر امن حائز اهمیت می باشد...

راهکار شهر امن از سوی داهوا

داهوا راهکار توسعه یافته ای را برای شهر امن ایجاد کرده است که این راهکار برای فعالیت های پلیس، مدیریت حمل و نقل و سایر بخش هایی که با تهدید امنیتی مواجه هستند و از نیروهای پلیس کمتر استفاده کرده اما جواب سریعتری دریافت می کنند، قابل استفاده است. راهکار ذکر شده شامل دوربین های قابل اطمینان، برنامه های یکپارچه و فن آوری های هوشمند است که امنیت شهر ها را تضمین می کنند

راهکار شهر امن داهوا در قالب 4 موضوع طراحی شده است

پیشگیری از بوجود آمدن حادثه با فن آوری تشخیص چهره

الگوریتم تشخیص چهره با استفاده از آخرین فن آوری تشخیص چهره داهوا ( ال اف دبلیو) به صورت مؤثری می تواند هر رفتار مشکوک را در مناطق حساس شهر مانند مرکز شهر، مرکز حمل و نقل، مراکز پر خطر و زیر ساخت های محافظت شده به سرعت شناسایی کند. در واقع بیشتر از 100 دوربین که قابلیت تشخیص چهره را دارند در حال حاضر برای پوشش مراکز حمل و نقل مهم به کار گرفته شده اند.


·
پاسخگویی سریع توسط برنامه یکپارچه

برنامه یکپارچه برای مرکز فرمان و مرکز ذخیره سازی اطلاعات به کار گرفته شده و در مواقع اضطراری پاسخگوی سریع به عملکرد است و وضعیت سامانه و اطلاعات سامانه را به اشتراک می گذارد.

با استفاده از این یکپارچگی، پاسخ به هر اتفاقی به سرعت انجام می شود و نیروی پلیس زودتر از وقوع اتفاقات مطلع خواهد شد. به طور کلی، با اجرای این برنامه، راهکار داهوا عملکرد مؤثری را در مواقع اضطراری خواهد داشت.

تحقیق و بررسی کارآمد با مشاهده خلاصه ای از تصویر گرفته شده

مشاهده خلاصه ای از تصویر، ابزاری تحلیلی و هوشمند است که این امکان را ایجاد می کند تا بررسی جرم با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. همچنین این راهکار خلاصه ای از تصویر را تهیه کرده که شامل تصویر تمام اشیاء متحرک با مدت زمان طولانی و پشتیبانی از جستجوی هر جسم در حال حرکت با مشخصات و اندازه متفاوت، رنگ و جهت حرکت و سرعت آن می باشد.

با وجود ابزار تحلیل کنندۀ داده ها، کاربران قادرند که رفتارهای مشکوک را با استفاده از داده های مناسب تصویر در کوتاهترین زمان شناسایی کنند.

 

نگهداری راحت تر از سامانه توسط برنامه

 


بر اساس نوع کارکردسامانه، ممکن است کیفیت تصویر در مدت زمان طولانی از بین برود. حفاظت از کیفیت تصویر و کیفیت ذخیره سازی موضوع و مشکل مهمی است. با کمک تشخیص هوشمند و با استفاده از برنامه نگهداری خودکار، تصاویر با کیفیت مرغوب مشخص می شوند. این راهکار باعث کاهش هزینه های عملیاتی و از بین رفتن وقفه در ارائه خدمات می شود.

 

با استفاده از فن آوری پیشرفته (دوربین با کیفیت فور کی ، حسگر حرارتی، تشخیص پلاک خودرو، تشخیص چهره، تشخیص رفتارهای غیر عادی و…) در کنار استفاده از راهکار داهوا، تصاویری با کیفیت و با تشخیصی هوشمند در هر شرایطی ارائه می شود.

 

بعد از استفاده گسترده از این خدمات، راهکار شهر امن داهوا کارآمدی و تأثیر خود را در حفاظت از شهرها ثابت کرده است. به طور کلی، به خاطر ابداعات و معماری سامانه های سفارشی، این راهکار آمادگی ارتقاء در صورت تغییر در فن آوری را دارد و همچنین می تواند با رشد زیر ساختهای شهری گسترش یابد.

 

مدل های توصیه شده

 

تشخیص چهره IVS-F7200

 

درصد ردیابی چهره ≤ 98%

 

درصد ردیابی چهره ≤ 90%

 

تشخیص چهره در کمتر از 3 ثانیه

 

تشخیص چهره، تحقیق، لیست سیاه

 

خلاصه ای از تصویر IVS-S7200

 

تهیه خلاصه ای از تمام اجسام متحرک توسط داده های تصویر

 

تحقیق در مورد نوع اجسام، اندازه، رنگ، جهت حرکت و سرعت در خلاصه تصویر

 


·
عملکرد بالای پردازش

 

بازدهی بالا در کشف رویدادها

 

برنامه مدیریت شهر امن – بخش امنیت اجتماعی

 

مدیریت مرکزی

 

قابلیت اطمینان و ثبات بالا

 

پشتیبانی از برنامه های کاربردی

 

برنامه نگهداری خودکار – ان ام اس 8100

 

توانایی در تشخیص دستگاه های آنلاین رِیت/ تصویر، کیفیت کانال/ کیفیت ذخیره سازی

 

گردش کار تخصصی برای عادی کردن روش نگهداری

 

باز بودن برنامه، یکپارچگی با محصولات اصلی

 

تهیه گزارشات غنی برای بهینه کردن عملکرد سامانه