x
ایجاد مرکز ارائه ی محصولات داهوا در منطقه اروپا

دو‌شنبه 30 اردیبهشت 1398
بازدید: 2013 بار

شرکت فناوری داهوا، به منظور افزایش نفوذ خود در بازارهای جهانی و به دنبال افزایش کیفیت، کارآیی، گسترش و فروش محصولات خود در کشوره ها و قاره های مختلف جهان می باشد و این بار نیز شاهد نفوذ بیشتر این شرکت در اروپا می باشیم که در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت فناوری داهوا، ارائه دهنده ی راهکارهای نوین و به روز در  صنعت نظارت تصویری در جهان، در تاریخ هجدهم سپتامبر، مراسم افتتاحیه ی ارائه و عرضه ی محصولاتش در اروپا را در زالائگرسگ مجارستان، برگزار کرد.

جیسون ژنگ و دکتر پترا پونواس – پانا در مراسم سخنرانی افتتاحیه

 

مراسم رسمی افتتاحیه با حضور دکتر پترا پونواس – پانا، معاون وزیر امور خارجه روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه مجارستان و با همراهی نمایندگان برجسته دولتی از جمله : آقای ژو جینجیانگ؛ مشاور امور اقتصادی و تجاری، سفیر چین در مجارستان و آقای زولتان بلایکز؛ شهردار زالائگرسگ برگزار شد. در این مراسم، کلین وانگ؛ نماینده و مدیر امور اجرایی شرکت داهوا در اروپای شرقی، مرکزی و شمالی و اقیانوس اطلس، آقای جیسن ژنگ؛ مدیر امور مالی خارج از کشور و نمایندگان توزیع کنندگان محصولات شرکت داهوا در مجارستان گرد هم آمدند.

مرکز ارائه محصولات داهوا در اروپا، با ارائه ی خدمات بهتر و به موقع به مشتریان، همواره محصولات اسمبل شده ( سوار شده ) را در اختیار مشتریان قرار می دهد که آن مرکز، توسط شریک و نماینده ی شرکت داهوا اداره می شود و عهده دار مسئولیت انبار داری، تولید و تدارکات است.

در مرحله ی اولیه، پروژه با ۳۰۰۰ متر مربع، آغاز خواهد شد و با توجه به انتظاراتی که از کسب و کار و رشد شرکت داهوا، در مدت دو سال آینده داریم، شاهد گسترش ۳۰-۵۰  درصدی این پروژه خواهیم بود. بر اساس این طرح، تولید دستگاه های ضبط کننده ها از ۳۰۰ عدد اولیه به ۵۰۰  در روز افزایش می یابند و تعداد دوربین ها به طور متوسط  ۷۰۰-۹۰۰ عدد در روز خواهند بود. با توجه به فعالیت های توزیع شرکت فناوری داهوا، این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ ، سرویس های توزیعی خود را قادر به مدیریت  ۱۵۰۰۰۰-۲۵۰۰۰۰ محموله دستگاه در ماه، سازد.

این پروژه شامل مراحل مختلفی می باشد : در ابتدا با انبارداری و تولید آغاز خواهد شد و سپس خدمات سفارشی سازی، تدارکات و تهیه محصولات به آن اضافه خواهند شد.

آقای جیسون ژنگ این چنین نظر خود را بیان کرد : ” مرکز عرضه محصولات داهوا در اروپا، نقش بسیار پر رنگی را در رشد داهوا در اروپا داراست. این شرکت، فرصت های بسیاری را برای رشد و افزایش نفوذ خود در بازار دارا می باشد و هم چنین، ایجاد خط مونتاژ و تولید، همواره یک راهکار مناسب برای پیروزی در این بازار بزرگ رقابتی، محسوب می شود. “

 

جهانی سازی و گسترده سازی از امور مهم و حیاتی برای شرکت داهوا می باشند که در حال افزایش هستند. شرکت فناوری های داهوا، با ماموریت “جامعه ایمن تر، زندگی هوشمند تر” بر ” روی نوآوری، کیفیت و خدمات ” تمرکز کرده و به تمام مشتریان و همکاران خود در سراسر جهان خدمت رسانی خواهد کرد.