x
خريد دوربين مداربستهHD چگونه است؟

دو‌شنبه 30 اردیبهشت 1398
بازدید: 2230 بار

واژه HD مخفف عبارت انگلیسی High Definition می باشد. دوربین مداربسته HD به دوربین مدار بسته ای گفته می شود که کیفیت تصویر مطلوبیدارد. این تکنولوژی هم در سیستم مدار بسته آنالوگ و هم در سیستم مداربسته IP قابل دسترسی است و در مقایسه با سیستم مداربسته استاندارد یاSD دارای تفاوت کیفیت زیادی است. دستگاه های مورد نیاز برای سیستممداربسته HD، شامل دوربین های مداربسته، دستگاه DVR و هشداردهنده ها هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ به مدت ۳۰سال است که به عنوان سیستم نظارتیساختمان ها کاربرد دارد. صنعت نظارتی مدرن به سمت دوربینهای مداربسته IP کشیده شده است، ولی در این میان برخی از کاربرها هنوز ازدوربین مداربسته آنالوگ برای ساختمان خود استفاده می کنند.اگر شماکسی هستید که از دوربین مداربسته آنالوگ استفاده می کند و می خواهدتصاویری با کیفیت HD داشته باشد، باید دوربین هایمداربسته آنالوگ باکیفیت HD را به کار بگیرید. در دوربین های مدار بسته آنالوگ معمولی براینشان دادن کیفیت تصویر از TVL استفاده میشود.

در دوربین های مدار بسته آنالوگ با کیفیت HD ، رزولوشن تصویر با واحدپیکسل بیان می شود. بیشترین کیفیت تصویر HD که یک دوربینمدار بستهآنالوگ می تواند داشته باشد، ۲ مگا پیکسل است. مزیت دوربین مدار بستهآنالوگ با کیفیت HD در مقابل دوربین مدار بسته IP باکیفیت HD، در هزینهکمتر و تنظیمات آسان تر است. تکنولوژی HD-CVI ،HD-TVI و HD-AHD در دوربین مدار بسته HD وجود دارد که CVIبرای شرکت داهوا و TVI برای شرکت هایک ویژن است.