x
داهوا سیستم ویدئو کنفرانس DH-VCS-TS20A0 را معرفی می‌کند.

شنبه 31 شهریور 1397
بازدید: 3526 بار

فناوری داهوا، که یکی از ارائه دهنده‌گان پیشرو راهکار در صنعت نظارت تصویری جهانی می‌باشد، رسما از سیستم ویدئو کنفرانس DH-VCS-TS20A0 رونمایی کرد، این سیستم، یک دستگاه ویدئو کنفرانس چند حالته انقلابی است که با طراحی پیشرفته خود برای استفاده در کنفرانس‌ها و جلسات کوچک به کار می‌رود.

سیستم ویدئو کنفرانس DH-VCS-TS20A0 فناوری داهوا

با افزایش نیاز به همکاری جهانی، ویدئو کنفرانس به راهی اقتصادی برای ارتباطات تصویری از راه دور مبدل شده است. DH-VCS-TS20A0 به عنوان یک سیستم یکپارچه دارای ویژگی‌هایی نظیر طراحی فشرده، دوربین Full-HD، دسترسی Wi-Fi و سازگاری قوی می‌باشد، و تجربه ارتباط واقعی و رو در رو را هر کنفرانسی برای کاربران فراهم می‌آورد.

ویژگی‌های کارآمد در طراحی فضای کمتر

TS20A0 سیستم فشرده‌ای است که شامل ترکیبی از دوربین PTZ با کیفیتFull-HD ، کدک، میکروفون و بلندگو می‌باشد. با بهره گیری از سنسورCMOS 1/2.7” ۲٫۱MP ، تصویر Full HD 1080 همیشه در دسترس است و یک لنز وریفوکال سریع، دقیق و پایدار با زوم اپتیکال ۱۰x و زاویه دید حداکثر ۶۳ درجه نیز به ضبط تصاویر وسیع‌تر کمک می‌کند، در عین حال، اشتراک گذاری اطلاعات در زمان واقعی را میسر ساخته و به کاربران امکان ارسال و دریافت همزمان تصاویر و اسناد را می‌دهد.

 

سازگاری خاص با چندین پلتفرم

بدون نیاز به خرید واحدهایMCU (مراکز کنترل چندنقطه) خارجی و گران قیمت، TS20A0 ارتباط واضحی با پلتفرم‌های مختلف از سایر شرکت‌ها مانند Starleaf ، ZOOM و Bluejeans را فراهم می‌کند، که باعث می‌شود دسترسی به جلسات از طریق فضای ابری آسان گردد. علاوه بر این، TS20A0 ، امکان بایگانی راحت جلسه در زمان واقعی برای بررسی‌های بیشتر را با قابلیت ضبط جلسه بر روی درایوهایUSB فراهم می‌سازد.

تجربه‌ای بی نقص از طریق سازگاری قوی شبکه

TS20A0 که به نسل جدیدی از فناوری رمزگذاری H.265 مجهز می‌باشد، با نیازهای مختلف شبکه سازگار بوده و تصاویر با کیفیت بالا را حتی از طریق اتصالات پهنای باند پایین فراهم می‌کند. علاوه بر این، مطابق با استانداردهای ارتباطات ITU-TH.323 وIETF SIP، این سیستم از فناوری‌های استاندارد رمزگذاری A / V پشتیبانی کرده و امکان اتصال بی نقص را با محصولات مطابق با استانداردهای بین المللی میسر می‌سازد؛ در نتیجه، بدین وسیله ارتباطات جهانی موفقیت آمیز را تضمین می‌نماید.
بدون شک، برای کاربرانی که نیازمند افزایش کارایی ارتباطات، کاهش هزینه‌های عملیاتی اضافی و صرفه جویی بیشتر در زمان هستند، سیستم ویدئو کنفرانس DH-VCS-TS20A0 گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود. فناوری داهوا با ماموریت «جامعه‌ای امن‌تر و زندگی هوشمندتری بسازیم» بر روی «نوآوری، کیفیت و خدمات» تمرکز خواهد کرد تا خدمات خود را به شرکا و مشتریان در سراسر جهان ارائه کند.