x
رونمایی از دستگاه ایکس وی آر داهوا

یکشنبه 05 دی 1395
بازدید: 2848 بار

دستگاه ایکس وی آر داهوا برای تمام دستگاه های ضبط کننده تصویر طراحی شده است که 4 نوع دوربین آنالوگ در بازار و همچنین دوربین های آی پی را پشتیبانی می کند، همچنین در ذخیره سازی سازگار و انعطاف پذیر است...

پنج کاره بودن دستگاه ایکس وی آر

دستگاه ایکس وی آر تکنولوژی جدیدی برای دستگاه ضبط تصویر اچ دی است که در کنار توسعه صنعت دارای ساختاری است که با چندین تکنولوژی موجود سازگار است. همچنین راه کاری مؤثر برای ارتقاء سامانه های نظارت تصویری است. همانطور که ذکر شد 4 نوع دوربین آنالوگ توسط دستگاه ایکس وی آر پشتیبانی می شود، این دستگاه علاوه بر پشتیبانی دوربین های قدیمی سی وی بی اس (آنالوگ)، دوربین اچ دی سی وی آی، آی اچ دی، تی وی آی و دوربین آی پی را پشتیبانی می کند.

ایکس وی آر فرمت های سیگنال را از دوربین داهوا و دوربین های تحت برنامه ترد پارتی بصورت خودکار شناسایی می کند. اتصال دستگاه و شناسایی آن بصورت خودکار (پلاگ اند پلی) عملکرد سامانه را مورد توجه کاربر قرار داده و آن را به راحتی برای کاربر ارائه می دهد. تمام این ویژگی ها باعث می شوند که ایکس وی آر یک دستگاه ضبط تصویر پنج کاره شود.

قابلیت سامانه

کابل برق به ایکس وی آر کمک می کند تا ساختار کابل شبکه را برای نصاب ها ساده کند و سیم کشی کابل برق را راحت کرده و باعث می شود کاربر حداکثر فایده را از سامانه ببرد.

در مجموع کاربران می توانند کابل ویدئو را به منوی او اس دی سوئیچ کنند و یا برای دسترسی به منو از کنترلر یو تی سی ،اچ دی سی وی آی استفاده کنند.

عملکرد بالا

دستگاه ایکس وی آر در محفظه ای جدید طراحی شده، فن آن دارای صدای کمی است و ساختارش باعث اتلاف حرارت کمتری می شود.

کدک هوشمند اچ 264+در ایکس وی آر به کار گرفته شده و بیشتر از 50 درصد پهنای باند و ذخیره سازی را حفظ می کند. اجزاء برق رسان ارتقاء یافته و حفاظت اینترفیس باعث افزایش کیفیت ایکس وی آر می شود. همچنین ضد تداخل است، بدون تخلیه الکترواستاتیک بالا و ضد ضربه و موج است. به علت طراحی هوشمندانه این دستگاه قادر است کاربر را به سامانه آنالوگ انعطاف پذیر و انتخاب گسترۀ وسیعی از دوربین ها مجهز کند. نصب و راه اندازی سامانه هزینه کمی دارد بنابراین کارایی وسیعی خواهد داشت مانند برقراری امنیت عمومی، کارایی در فروشگاههای خرده فروش، سامانه حمل و نقل، استادیوم، مراکز تفریحی، حفاظت از خانه و مکان های آموزشی و غیره.