x
عرضه دوربین بولت آی آر پانوراما 180درجه داهوا به بازار

یکشنبه 05 دی 1395
بازدید: 2805 بار

دوربین جدید بولت آی آر تحت شبکه پانوراما 180° با چند لنز برای نظارت تصویری در منطقه عریض تولید شده است. با فن آوری ارائه تصویر زنده، دوربین درارای 3 عدد سنسورِ 2 مگاپیکسل است که این سنسورها برای ایجاد زاویه دید 180° یکی پس از دیگری کار می کنند همچنین جایگزین چند دوربین تک سنسوره است که در این صورت هزینه نصب، ذخیره سازی و نگهداری را کاهش می دهد....

تنظیمات این دوربین باعث می شود هر سنسور کنتراست و روشنایی را برای بدست آوردن دیدی پانوراما و واضح بوجود آورد. بنابراین دوربین با چند لنز عملکرد را در روز و شب توسط فیلتر آی آر کات و دبلیو دی آر 120dB)) کنترل کرده و به طور کلی شرایط ایده آلی را در وضعیت نوسان نور بوجود می آورد. دوربین بولت آی آر پانوراما، فن آوری استار لایت داهوا را توسعه داده و تصویری مناسب در کمترین نور محیط ارسال می کند.

دوربین به الگوریتم های تحلیل هوشمند تصویر مجهز شده، که در این صورت دارای قابلیت هایی مانند تله سیمی، تشخیص نفوذ، جسم رها شده در منطقه ممنوعه، از دست رفتن جسم، پاسخگویی سریع و دقیق در مناطق خاص می باشد. به طور هم زمان دوربین می تواند چهره را نیز تشخیص داده و خرابکاری را به صورت هوشمند شناسایی کند، قابلیت های ذکر شدۀ دوربین باعث کارآمدی نظارت امن می شود.

دوربین دارای فن آوری هوشمند آی آر است که می تواند شدت نور ال ای دی ها را برای جبران فاصله دوربین تا جسم تنظیم کند. فن آوری هوشمند آی آر از ال ای دی های آی آر در مقابل سفید شدن تصاویر جلوگیری می کند.

با این فن آوری هوشمند از سفید شدن تصاویر توسط ال ای دی های آی آر که به دوربین نزدیک تر هستند جلوگیری می شود.

دمای محیط کار دوربین بین ◦-40 سانتی گراد تا ◦+60 سانتی گراد است و دارای حفاظت آی پی 67 و آی کی 10 می باشد بنابراین دوربین، مناسب نصب در خارج از ساختمان و محیط های باز از قبیل مرزها، سواحل، بزرگراه ها، میدان ها و استادیوم ها است.