x
همکاری Dahua Technology و ASUSTOR برای ایجاد راهکار نظارتی

یکشنبه 24 تیر 1397
بازدید: 2384 بار

Dahua Technology اعلام میدارد که بیش از ۱۰۰ مدل دوربین داهوا با ASUSTOR یکپارچه سازی شده اند تا راهکار نظارتی فوق امنیتی را برای کاربران خانگی و پیشرفته فراهم کنند. Dahua Technology تامین کننده برجسته در صنعت راهکارهای نظارت تصویری در جهان، اعلام میدارد که یکپارچه سازی با برند شناخته شده ASUSTOR تامین کننده سیستمهای نظارت تصویری و فضای ذخیره سازی ابری را تکمیل کرده است. اکنون بیش از ۱۰۰ مدل تایید شده دوربین داهوا وجود دارد که با مرکز نظارتی ASUSTOR سازگار هستند، و یک راهکار نظارتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کرده اند. اکنون کاربران قادر خواهند بود که در دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه (NAS) ASUSTOR، یک سیستم نظارتی مقرون به صرفه در مقیاسی بزرگ راه اندازی کنند.

مرکز نظارتی ASUSTOR روی تمام دستگاه های ASUSTOR NAS قابل اجرا هستند و ۴ کانال رایگان دوربین فراهم می کنند(بیش از استاندارد صنعتی). کاربران همچنین میتوانند کانال های دوربین را با توجه به نیاز خود و از طریق خرید لایسنس افزایش دهند. مرکز نظارت دارای یک نرم افزار نظارت مرکزی (CMS) میباشد که کاربران را قادر میسازد تا ۱۲۸ دوربین تحت شبکه در نقاط مختلف را روی تعداد  ۳۲ ریکوردر تحت شبکه (NVR) ASUSTOR مدیریت کنند، و به طور قابل ملاحظه ای راندمان مدیریت خود را بهبود بخشند. آخرین نسخه ۲٫۷ بتا، کارایی های نظارتی را ارتقاء داده و عملکردهای حرفه ای مختلفی را به سیستم اضافه کرده که شامل : وارد کردن و خروجی گرفتن از تنظیمات دوربین که کاربران را قادر میسازد تا تنظیمات دوربین را ذخیره کنند، از تنظیمات نسخه پشتیبان تهیه کنند و تنظیمات را در دیگر سیستمهای نظارتی اعمال کنند، پشتیبانی از حالت جدید بازگردانی ۱۰۳R دوربینهای FishEye و مکالمه دو طرفه در نرم افزار موبایل AiSecure.

آقای James Su مدیر تولید کمپانی ASUSTOR میگوید “وقتی یک سیستم نظارت جامع ابری خلق میشود، علاوه بر نیاز به یک فضای ذخیره سازی تحت شبکه (NAS Storage) پایدار و قابل اعتماد به عنوان backbone سیستم، شما به دوربینهای نظارتی کیفیت بالا نیز نیاز دارید”. ” ما در راه تکمیل بررسی و تایید سازگاری این یکپارچه سازی، به همکاری با برند مشهور جهانی دوربین های تحت شبکه “داهوا” نائل شدیم”. “اکنون مصرف کنندگان و تجار قادر به انتخاب مدلهای محبوب بیشتری زمانی که راه کارهای نظارتی مقرون به صرفه و جامع ایجاد می شوند.

Dahua Technology دارای یکی از کامل ترین خطوط تولید دوربینهای نظارتی در این صنعت میباشد.  یکپارچه سازی داهوا با مرکز نظارتی ASUSTOR، به کاربران راهکاری کامل ارائه میدهد که هرگونه نیازی را برطرف میسازد. آقای Daniel Chau مدیر بازاریابی خارجی داهوا میگوید : “نو آوری در یکپارچه سازی باز، اصول کار ما بوده”. ” ما با پلت فرم هایی همچون ASUSTOR کار می کنیم، برای ارائه راهکار نهایی به مشتری. “ما قدر دان رابطه با ارزش خود هستیم و انتظار داریم درخواستها برای این راهکار نظارتی ابری مرتبا بالا برود”.

 

کمپانی ASUSTOR :

کمپانی ASUSTOR در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. ASUSTOR به واسطه سرمایه گذاری مستقیم کمپانی ASUSTeK Computer ایجاد شده است. نام برند ASUSTOR از ترکیب دو کلمه ASUS و Storage بدست آمده است.  ASUSTOR مبتکر و تامین کننده برتر در ارائه راهکارهای فضای ذخیره سازی خصوصی ابری (فضای ذخیره سازی تحت شبکه) و نظارت تصویری (ریکوردر تحت شبکه) میباشد، همچنین متخصص توسعه و یکپارچه سازی Firmwareهای مرتبط، سخت افزار و نرم افزار میباشد. ما به ارائه تجربیات بی نظیر کاربران و کاملترین مجموعه راهکارهای ذخیره سازی شبکه قابل امکان، اختصاص داده ایم.

Dahua Technology :

کمپانی مسئولیت محدود Zhejiang Dahua Technology تامین کننده برتر در صنعت نظارت تصویری در جهان میباشد. در سال ۲۰۱۶ داهوا رتبه چهارم را در رتبه بندی “۵۰ شرکت برتر امنیتی” توسط مجله امنیتی بین المللی A&S  کسب کرد. داهوا متعهد شده است که محصولاتی با بالاترین کیفیت و آخرین فناوری را فراهم کند تا مصرف کنندگان بتوانند کارهای خود را به بهترین شکل به انجام برسانند. کمپانی داهوا دارای بیش از ۶۰۰۰ مهندس تحقیق و توسعه (R&D)، و کارکنان فنی میباشد که روی نهایی ترین فناوریهای لنز دوربین، سنسور تصویر، بهینه سازی و انتقال تصویر، پردازش گرهای داخلی، پردازش گرهای گرافیکی، تجزیه و تحلیل تصویری، قابلیت اطمینان نرم افزار، امنیت شبکه و دیگر فناوریها فعالیت میکنند.